uuuh

Usch va segt jag varit idag.
Inte kul alls. :( Men fått lite gjort idag ändå, diskat och städat toan och handlat..
Eller ah, handlade inte direkt mkt mat hehe. 2 par skor och 1 par leggings ^^
Sen liiite mat med.

Annars har jag mest chillat.. Tror jag behövde de lite med.
Känns som jag inte haft kontakt med omvärlden knappt idag heller.
Inte ens messat till baby. Men saknar han mig så skriver han la.

Imon e de fest o innan de ska de städas lite. Bläää
Men måste dammsuga o röjja lite så de går o va här.
Tänkte då inte göra de jättefint då de alltid blir så jävla grisigt när man drar hem folk.

Nu blir de o kolla klart på bb sen blir de la sängen tror jag.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0