uuuh snark..

Då va denna helgen snart över. Låång helg men jag har ju inte direkt märkt ngn skillnad ^^
I fredags va de lite fest, i lördags va de bara o städa lite o chilla.
Igår va jag o Lisa bjudna på middag i Vaggeryd sen bestämde vi oss för o grilla på kvällen.
Blev sjukt gott o massa mysigt då vi spelade lite monopol efter maten. Blev mkt skratt.
Idag har jag varit barnvakt mellan 6.45-13.15 typ.
Vaknade trots att ja bara sovit 4 timmar, och hörde ett jävla snarkande och upptäckte att ngn sov i trapphuset.
Skrev i ett sms till syrran om de så de inte skulle bli rädda när de kom.
De va ngn asfull kille som låg där. PINSAMT!

Så när barnen kom så fick dom kolla på megamind så jag kunde sova lite sen spelade dom guitar hero och lite på datorn. Sen kom SötLisa med frukost frallor så de mummsade vi i oss.
Så blev de ytterligare lite vila o spel sen ner o köpa glass o ut o leka.
Kan ju säga att för lite sömn lek o sol inte går ihop så bra för mig. ^^
Vart ju helt död av att bara går lite. Sen att ha 2 jätteinfekterade skavsår gör de faktiskt inte lättare.
Men gör nog nästan allt för mina små favoriter <3

Mysigt hade vi de iaf. Så efter dom åkt hem så gjorde jag mig en fralla och kollade på My Little Pony ^^ och sen började jag kolla på Megamind men kände att jag ville sova lite. Så att så fick de bli.
Nu har jag varit vaken i kanske 1½-2 timmar. Funderar på att diska o städa undan lite här och kanske dra fram dammsugaren.
Tråkigt att de ser ut som fan hela tiden.
Så vi får se om de blir ngt gjort. Denna veckan kommer nog bestå mkt av att hjälpa Flisen inför hennes flytt i helgen. Så kan lika väl få iordning på min lägenhet så jag kan vara henne till hjälp utan o tänka på ett kaos här hemma.

Har inte haft turen o få träffa min mysis denna helgen :( Saknar massa. Men de överlever man ju de med.
Lite tråkigt att de knappt finns tid men jag ska ju ingenstans såsätt så när han har tid o ses ska fan jag ha de med. Måste ju få ge gubben sin födelsedagspresent  oxå ^^
Tycker om dig baby! Helt galet mkt. Kär och galen, galet kär i en galning ;) <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0