Underbart!

Helt otroligt skönt väder.
Är helt energifylld och vill hitta på ngt. Får la bli en liten promenix tror jag.
För jag e redit rastlös just nu.

Varit på stan o a6 me baby idag en snabbis.
Så åt vi på a6 med. Blev en mumsig sallad för min del.
Tack baby igen <3
Sen Blev de hem o slöa o smälta maten ^^
Kollat på ett avsnitt av No ordinary family :)

Så ska försöka ta mig ut nu sen lägga mig i ett bad o sen hoppa i mjukiskläderna ;)
Är så sjukt glad. Varje minut med baby e heelt underbart.
Fattar inte att man kan känna så. Känns så overkligt.
Tycker om dig massa <3

Ne om man ska ta o knata iväg en sväng medan de ändå e ljust...
Har dock ingen musik på nya mobilen. Liiiite jobbigt. Men de får gå :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0