TLÖÖÖTT

Är helt slut efter denna dagen kan jag lova.
Varit mkt att göra idag :P
Packa upp, diska, städa sätta upp lampor osv osv.
Har även varit på studiebisök typ på SödraVätterbyggdes Folkhögskola.
Och varit o storhandlat med Lisa på CityGross.
När är jag rent ut sagt förjälva trött.
Har precis kommit hem efter att ha lämnat av Texas i sitt nya hem.
Lite pipigt o läskigt va de ju för hans del men de gick väldigt bra tycker jag.

Imon blir de lugnt. De planer som finns är att jag ska ner till Lisa imon o käka lite. Annars verkar de bli lugnt.
Så nu är de bara jag o Spencer kvar här hemma.
Spencer verkar för tillfället lite förvirrad och lite ledsen över att han kompis nu inte e kvar.
Han undrar nog vart han tagit vägen. Men ska ta med Spencer ner så de får leka ngn dag när Texas kommit till ro lite mer.

Nu blir de snart film i sängen sen gonatt ^^
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0