*Suck*

Fy fan vilken jävla dag asså!
Varit fullt ös i mååånga timmar. Iallafall fler dagar än vad jag e van vid.
Men nu kan jag lova att jag e förbannat trött.
Känner att jag ännu en gång börjat bli lite för snäll mot andra.
För jag känner att jag lyssnar o hjälper andra hela tiden men får inte tillbaka ngt.
Jag är inte en självisk människa, verkligen inte men nu får jag nog ta o ändra på de.

Liksom saker som jag såg fram emot innan skrämmer mig nu.
Ingenting verkar stämma. Finns några få saker jag verkligen e säker på kvar iaf.
Och de att jag vet vilka personer jag tycker om o som betyder mkt för mig.
Vet inte vad jag vill eller hur jag mår längre. Men med tanke på att jag fått en vagel så mår jag antagligen inte bra alls. För de e min kropps sätt att säga till att de e dax att tänka på sig själv.
Så imon blir de vila o helgen blir de full fart med att få iordning Lisas lägenhet. Får se hur mkt man pallar. Vill inte ta sönder mig själv för att ngn annan behöver mig liksom.

Hoppas på att få träffa baby snart, skulle va så sjukt skönt att få lite närhet o gos.
Ladda om batterierna och tömma huvvet lite för ett tag. För med honom mår jag sååå bra. <3

Nu ska jag fan lägga mig i sängen o sova.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0