Slöardag!

Go morron eller ngt.
Varit vaken nårra timmar men först nu är jag människa igen.
Sovit otroligt gott inatt. Ögonen va lagom tunga igår haha.
Vaknade kl 7 o insåg att jag kunde somna om, hur skönt e inte de då.
Så blev de kaffe, cigg o massa mys med spencer när jag vakna igen.
Han e ju helt underbar nu när han får ALL uppmärksamhet.
Behövde inte ens skälla på han igår när jag skulle sova. Han kom så snällt o la sig hos mig sen somna vi nog lika snabbt.

Så idag har jag inte fått göra ngt utan att han kommit efter mig o gosat.
Lilla skiten så underbar han e.
Och spinner något så grymt, han går i stort sätt runt här o brummar ^^

Idag ska jag inte göra ngt speciellt.
Bara ner till Lisa en sväng om en stund o umgås o käka lite. Annars blir de nog bara lugnt.
Känns sååå skönt att bara få va lite med och göra vad man känner för.
Kommer säkert bli rastlös till slut men de problemet får man ju ta då.

De e la typ valborg idag med eller ngt. Men va fan, de säger ju inte mig speciellt mkt.
Så får la se vad som sker. Kan kanske dra bort o terra Syrran om inget annat.
Nu ska jag o Spencer gå ut på balkongen en sväng o ta en cigg ^^ Spencer lägger sig antagligen nedanför mig o solar under tiden. De har han iaf gjort alla andra gånger idag.

Njut av solen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0