Sjukt segt...

Otroligt seg eftermiddag/kväll..
Gick ju kanon tills man städat klart av ngn sjuk anledning..
Så har legat mestadels i sängen o läst korsord i en jättetyst lägenhet.
Skönt att jag städade klart till slut iaf.
Har även fört över pengar till mamma.
De jag va skylldig henne samt 3000 kr till att spara om man vill hitta på ngt kul i sommar.
Känns skönt o veta att man har lite säkra pengar.
Eftersom de varit prat om att ta en resa till Lisenberg i sommar så kan de ju va en fördel om man har råd med de oxå ^^
Skara sommarland e ju oxå kul om de toppväder så man kan bada.

Kollade på vamipre diaries innan med. Missade de igår ju.
Måste kolla BB med men jag orkar inte. Missat 2 avsnitt så får försöka hinna de sen eller imon.
Ska även försöka få tummen ur o lägga in musik i telefonen..
Men de blir ju aldrig av då jag sagt de sen jag skaffa den haha..
Seg i kolan hallå!

:) Ne nu ska jag la hum... göra ngt, lösa korsord eller ngt haha..
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0