Psykisk trötthet eller vårtrötthet?

Börjar bli jävla irriterad på o vara trött hela tiden och de börjar bli ett känsligt ämne för mig.
Fattar inte va de e frågan om.
Antingen är de trötthet pga att jag är mer igång på dagarna än vad jag är van vid. Tar mig för saker lättare, ute o går när de passar sig och gör grejer med vänner och helt enkelt sitter inte o latar mig hela tiden.
Eller så är det helt enkelt den gamla vårtröttheten som kommit över mig. Va så för ngt år sen oxå vid denna tiden på året så ja, de e ju bara o välja.

Men ska försöka att inte somna på dagtid mer iaf. Får isf bara lägga mig o blunda en stund o bara vila.
Måste verkligen försöka räta ut detta för jag orkar inte med detta.
Fan liksom, jag är inte van vid att de e rörelse och saker att göra på de sättet.
Tro fan man blir trött och att energin inte räcker till på samma sätt.

Detta är ju helt klart ngt jag jobbar med men de e la svårt för andra att förstå de.
Jag är så van vid att jag är "vaken" för länge egentligen o energin räcker dagen ut.
Men nu helt plötsligt så är de ngt nästan varje dag och då räcker inte energin.

Jag må inte vara guds smartaste varelse på denna jord men jag e fan inte dum för de.
Vissa saker vet jag bara mindre om o vissa saker vet jag nästan för mkt om. Så är det bara..
Är ingen doktor så kan inte ställa diagnos på mig själv men jag är säkert på att tröttheten ger med sig mer o mer.
Om jag bara håller ut o tänjer på gränserna lite så kan de nog bli bra väldigt snart. 
Måste få tillbaka lite rutin i min vardag. Men de kommer.  Finns de ngn som har tips så snälla dela med er av dem till mig. Såhär kan man fan inte ha de.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0