Påsk o greje...

Då e påskhelgen typ påbörjad då.
Idag e jag inte på hugget alls av ngn konstig anledning men men, kan ju inte vara på topp hela tiden heller.
Imon är de iaf tänkt att de ska bli lite fest. Så hoppas att de blir gött väder med då.
Har idag varit seg, hade ingen lust o lämna sängen alls idag faktiskt.
Men till slut så tog jag mig i kragen o försökte vakna till liv.

Har varit hos syrran en sväng sen gick vi o köpte lite glass o mumsade i oss.
:) Alltid nice med glass jue.
Så nu e jag hemma. Har legat i sängen o löst lite korsord i hopp om att jag ska bli piggare så jag kan röjja lite här hemma.
Men de gick ju faktiskt inge vidare känns de som.
Blir nog till att tvinga igång sig. De e ju faktiskt inte mkt som ska göras utan mest lite plock o dammsugning.
Lisa kommer sen o underhåller mig lite. Kanske kan få henne att hjälpa mig få bort lite skit från balkong och kök då med.  :)

Annars blir la denna helgen som vilken annan?
Fest imon, bakis på lördag? uttråkad på söndag? ngt sånt kan ja la tänka mig.. Men vi märker la de...

Saknar min baby med. Dumma dig o rymma sådär ;)
Dock är de nog bra att man får sakna varann men de e ju jobbigt med.
Speciellt när man får kramsjukan helt akut o man inte har ngn o kramas med.
Men jag överlever nog ;)
Du betyder sjukt mkt för mig iaf. min bästa mysis <3

Ne men städa va de. Hej o hå, en cigg först bara.. ^^

Ciao o Glad Påsk alla så kycklingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0