ORKA!!

Ryggen har blitt mongo IGEN. Blir tokig den tål ju inget.
Följer läkarnas råd o är ute o går o gör de där förbannade övningarna, men ändå krävdes de inte mkt för att den skulle börja värka igen..
Fast lite kan jag skylla på baby :P hihi

Va ngt miffo som väckte mig i morse, fattade inte ett skit av va personen ville.
Men gick iaf upp efter de, och slog igång kaffe o inväntade Tezz..
Så kom hon la runt 12 eller ngt, så då blev de ännu mer kaffe o massa snacka.
Sen blev vi osociala o löste korsord :P

Nu har hon åkt för hon skulle dans ikväll och jag ska ha fredagsmys med Lisa och kanske Thias.
Så de blir god mat, Talang o massa snack :) <3<3 MYYYYS

Låg o tänkte lite igår innan jag somnade.
Kom fram till att de är 2-3 veckor sen jag hade hög ångest.
Haft små små ångestattacker som varit lätta att bli av med.
Så tummen upp för de.

Nu börjar jag bli lite trött, så får nog lägga mig en sväng innan ngn klampar in igen ^^
Imon blir de nog lite fest verkar de som. :)
Blir nice, vilken alkis ja blitt.. ^^

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0