Nananana

Sitter för stunden ensam hemma!
Rätt skönt, fast jag känner mig inte direkt pigg.
Mår illa o e matt i hela kroppen. Hoppas verkligen de går över.

Igår minns jag knappt va jag gjorde. De va rätt mkt full rulle iaf.
Va på A6 en sväng, på NkBo och hemma kom Lisas mamma på besök o drack kaffe o snacka lite.
Vid 16 åkte Lisa till jobbet men Pia stannade en timme extra o vi snackade lite till.
Massa trevligt!
Sen gick jag bort till syrran o tjatade lite och hon bjöd även på en grogg.
Lekte med barnen o sen hem o slöa lite framför tvn.
Sen på natten va de telefon terror, din jävla idiot fatta att vi inte vill prata med dig när du e hög o full o allt fan du va då.
Men fick sova till slut iaf.

Idag har jag knappt gjort ngt vettigt. Bara sopat av att golven så gott de går.
Nu sitter jag o fixar med den andra datorn så att syrran o barnen kan ta den. 
Så ska se om de finns lite spel o så som barnen kan sysselsätta sig med.
Men vi får se hur detta blir. Så bra på datorer e jag inte så de e ju inte säkert att jag reder ut de :P

Får se om jag får träffa baby ikväll med. Skulle va nice, annars e de en dag imon med ju.
Saknar han massa iaf. :)

Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0