morr

Just nu är jag smått irriterad.
Hatar när folk som verkligen inte har med vissa saker att göra lägger sig i.
Och att man ens berättar för en person som man bara timmar önskat livet av dessutom.
Fattar inte, den lilla skiten har verkligen inte med detta o göra.

Men iaf, De e som de e just nu, och jag har sagt förlåt o blablabla mer kan jag inte göra.
Men kanske blir så när man lever så inpå varann i en veckas tid att man kanske till slut inte kan ta smågrejer.
Liksom att dela en lägenhet som är i stort sätt gjort för en person och inte få ngt privatliv eller knappt ngn egentid tär nog på en mer än man kan tro.

Men men, har sagt vad jag kan säga. Nu är de inte upp till mig iaf. 
Men va fan jag sov ju sååå mkt den natten eftersom en viss idiot skickat självmordssms till mig på kvällen.
Då kan man verkligen slappna av. Men de e som vanligt bara JAG som gör fel och blablabla.
Konstigt att de alltid e jag som blir den hemska människan så fort jag råkar sätta mig själv i första hand nårra få timmar. Det är de fan ingen som tänker på.

Men jag får la vara en elak människa då. För allt annat jag gjort spelar tydligen ingen roll, att jag funnits dag som natt. stöttat o peppat de e la inget.. *suck*

Idag blir de iaf a6 med baby förhoppningsvis. Byta mobilabredbandet..
Så man får de gjort. Annars blir de la lugnt.
Ska försöka fixa håret lite snart o sminka mig lite.
Så man ser ut som folk.

Och Baby, Du är helt fantastisk <3 Tycker verkligen om dig. Är din när du vill ha mig ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0