Hemmafru?

Fy fan vilken härlig dag!
Vakna iofs lite senare än tänkt men men.
Va bara upp o dricka kaffe o få liv i Lisa.
Planerade dagen lite lätt och gjorde oss klara.
Syrran kom förbi en sväng o tjöta lite. Massa trevligt.

Sen bort till NkBo o Konsum, då jag mitt yra fanskap tagit på mig olika skor haha.
Men men, kan jag ha olika strumpor kan jag la ha olika skor med. ^^
Handlade o åkte hem igen.
Då började Lisa plugga o skriva arbeten och jag ställde mig och bakade.
Blev Morotskaka med MYCKET klet ;P
Sen när den va klar va de dax att laga mat o äta.
Har även diskat massa för att de inte ska bli för mkt att ta på en o samma gång.

Nu har jag precis diskat de sista o funderar på att lägga mig o kolla på en film o vila lite. 
Är sjukt trött faktiskt. Men har lyckats hålla mig vaken iaf. Men nu får det snart bli lite vila.
Jävla inflammationen i skuldran vägrar ju ge sig, så efter att ha hållt på massa i köket kan jag ju säga att jag känner av den mkt mkt mer. :(

Ikväll är de bara chill o BB som gäller. :)
Ska även försöka se om jag kan komma på o skriva lite till en eventuell förläsning jag ska ha om självskadebeteende. Fick förfrågan igår och det är ngt jag länge velat göra. Eftersom de varit en så stor del av mitt liv.

Men nu vill jag bara vila!

Saknar baby massa med. <3 Skulle ja inte haft ont o varit trött hade jag fan gått bort o kramats lite men de har jag inte ork till.

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0