Grrrr!!!

Usch jag orkar inte, mer o mer utgifter jag måste bli miljonär om jag ska kunna klara o leva med dessa utgifter.
Dammsugaren har lagt av helt nu, eller inte lagt av så sätt. Den slår ut propparna för mig o jag har verkligen inte råd o lägga typ 300-500 på en sån jävla apparat.
Men jag blir ju bara bita ihop o köpa en. Så e de med de. De pengarna hade jag hellre lagt ut på lite snygga kläder eller iaf ett par byxor.
Men men får la gå i mina sexig mjukisbyxor o leggings...

Har varit en rätt bra dag iaf, fram tills de med dammsugaren...
Vakna vid 10 o gick upp o gjorde kaffe o så.
Sen väcka Lisa o få henne att vakna o göra sig klar för att åka hem till henne o hämta lite grejer o sen vidare till Maxi o handla. Efter handlingen åkte vi till sjukan o hälsade på hennes mormor en stund sen hem för o äta.

Skulle va så duktig o städa medan Lisa e på jobbet med de såg vi ju hur bra de gick. GRRRR!
Men aja, har iaf plockat lite så de ser okej ut, sen att golvet e sketet o så e ju en annan femma.

Nu ska jag iaf lägga mig i ett bad tror jag och sen lägga mig o kolla på No Ordinary Family till BB Live börjar :D
Blir en chill kväll i min ensamhet tills Lisa kommer.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0