Go morron ^^

Då va man vaken efter 5 timmars sömn.
Inte lätt o somna alltid, speciellt inte när katterna ska bråka nonstop i 1½ timme.
Men Men fick sova jämte snarkis inatt så va gör de ^^ Massa mys.

Fan nu sitter jag o stör mig lite.
Eller inte stör mig men ah.
Förstår inte varför de alltid e jag som blir den elaka?
Här finns jag för mina vänner, öppnar mitt hem dag som natt.
Men jag får tydligen inte göra vad jag vill i mitt eget hem...
De e lite så de känns faktiskt.

Jättetråkigt att jag tydligen måste umgås med en åt gången för att alla ska vara glada o nöjda.
Men de jag känner nu är att jag inte ska behöva lämna mitt eget hem för att få mysa med den jag verkligen tycker om. De e rätt sjukt.

Men men, annars idag har jag inga planer.
Får helt enkelt se va de blir... Baby ligger fortfarande o snarkar så gott så de får han la göra.
Ska nog ta mig en cigg till nu, så underbart skönt väder ute med så man stressröker ju inte iaf. ;)

Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0