funderingar...

De senaste dagarna har jag haft rätt fullt upp o de slog mig först idag att fy fan va skönt de varit.
Men har oxå märkt av hur jobbigt de e när de inte finns ngt o göra..
Blir jätterastlös o mår nästan dåligt... Eller mer fylld av panik...
Har även börjat fundera över vad jag vill göra. Men kan inte komma på ngt riktigt bra.
Vet lite som jag vill men kan tänka mig att de e sjukt svårt att få praktik inom de sakerna.
Måste iaf ta tag i detta, men de känns som att jag inte vet hur.
Får la fråga mamma eller ngn annan av mammorna i mitt liv ^^

Just nu är jag iofs rätt trött efter en så intensiv vecka. men fan så gött de varit.
Men saknar baby rätt mkt. Dumma han som vill spela ikväll istället för o mysa med mig ^^
Men men överlever nog de med. :P
Vill att syrran ska komma hem nu fan, skulle inte vara fel o dra hem o få sova o hoppas att ngn vill göra ngt imon..
Är sjukt sugen på relaxen och bowling :) något som lockar?

Nu ska jag la kolla tunnlar o pluggar igen o kanske beställa lite :P
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0