Extrem trötthet..

Denna SJUKA tröttheten blir bara värre o värre känns de som.
Fattar inte va felet är. Sover ju typ bra o så. Men blir ändå helt psychotrött o ibland till o med lipfärdig.
De e liksom inte normalt. Klarar typ att göra saker en stund sen är de som att batterierna blir totalt urladdade.
En 22åring ska la fan inte behöva lägga sig o vila varje dag för att va relativt pigg?
Ngt fel är det ju helt klart.

Idag har det varit både en bra o en dålig dag. Bra för att jag skaffat ny dator o ny mobil. :)
Såååå gött är de. Är riktigt nöjd med både mobil o dator.
Så varit lite julafton idag hehe.

Sen har man ju som vanligt tvättat o va tvungen o höja rösten åt en som trodde att han kunde tvätta när de va min tid. Ska men verkligen behöva höja rösten efter typ 10 min då man sagt Nej nej nej typ 40 ggr.
Dessutom till en vuxen människa. Herregud. Sen till råga på allt så när jag o Lisa kom ner o skulle hämta tvätten så va de ngn som tagit ut mina kläder ur tumlaren, och dom va inte ens torra. Trodde jag skulle få ett vansinnesutbrott och skulle den människan visat sig där nere hade jag nog fan inte varit så trevlig.

Men men, Nu sitter jag o typ längtar efter sängen. Men ska kolla på BB först och försöka förstå mobilen lite med :P
Måste även plocka lite då de ligger kartonger o skit överallt hehe.

Imon kommer Tezz på en fika på eftermiddagen iaf.
Så får vi se vad som mer händer.

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0