:)

Sovit gott inatt då Lisa sovit över. Så skönt för somna utan att ta nårra sovpiller.
Helt sjukt o känner mig utvilad.
Idag har vi att göra. Ska till stan, rusta, a6 och ica. Sen tömma en byrå och fixa lite.
Full rulle nu innan Lisas flytt.
Kul att ha ngt att göra.

Så snart är de dax att göra sig klar o åka. :)
Tur att man e lite bra på o planera så man kan få in så mkt som möjligt på en dag.
Så hoppas vi kan får klart så mkt de bara går idag så Flisen kan få jobba i lugn o ro utan att oroa sig för packning o så.
Lite mer som ska köpas är de iaf.
Men de kommer gå bra.

Annars e de la lugnt. Vi ska se om vi kan slänga lite skräp som jag har hemma med så de försvinner.
Hoppas vi kommer ihåg de nu bara. Vi e ju lite tankspridda :P
Men men de e ju inte hela världen om de skulle glömmas ^^

Nu ska jag försöka klä på mig o se om jag jag döda min vagel som kliar som helvete :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin

Hej! Kolla in min blogg! Just nu kan du vinna en dejt med mig! Ja, det är helt säkert! Frågan är om du har det som krävs för att vinna! Läs på bloggen hur du gör för att tävla!



www.nallou.blogg.se



/NalloU

2011-04-27 @ 11:23:06
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0