:)

De va fan vilka bra dagar de varit :)
Idag blev de A6 och City Gross och nu e jag barnvakt.
Hittade lite kläder som jag passa på att unna mig.
Baggybyxor, mjukis harempiratbyxor o Sovset :)
Sen lite mat o så på CG.

Är sjukt glad att jag hittade byxor så nu behöver jag inte alltid ha leggings o greje för o bli finig :)
Som sagt, sitter jag barnvakt nu. Syrran e på After Work o kommer la hem om nårra timmar :)
Och vi har varit ute en sväng så barnen cyklade med mig gåendes bakom bort till vip o köpte godis o hem igen.
Skönt o komma ut lite med jue.
Nu sitter vi o äter godis, dricker cola och kollar på barnprogram :)

Får se om baby orkar/vill ses senare om inte syrran kommer allt för sent hem.
Annars blir de hem o mysa med katterna o så. Kanske äta lite glass eftersom jag köpte 4 liter glass innan haha ^^
Hoppas iaf på en mysig helg med kanske ngt kul o göra. Men sånt man märker.

Nu ska jag ta en cigg :)
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0