Energi på nytt...

Vet inte vad som hänt, är inte psychotrött längre verkar de som. Helt galet!!!
Känns så sjukt skönt. Har fått städat o ska snart låna en dammsugare bara för min e extremcp. ^^
Ska ner i tvätten när som oxå o tvätta lakan o massa kläder.
Lika tråkigt varje gång.
Har lagat mitt påslakan oxå, duktig idiot liksom.

Snart kommer nog Tezz med o har lite hemma spa med mig.
Kommer bli nice nice de.
Även tack till AnnaPanna för den fina kommentaren.
Här ger vi inte upp inte, bara lite ibland under väldigt korta stunder serru ;)

Oh mina nerver nu e jag rik helt plötsligt. Såg att jag fått post från f-kassan när jag kom upp från tvätten..
Inte lite pengar heller. Va fan! Hum.. Kan ju vara ngt skumt eller bara att dom gett mig för lite pengar.. bäst o kanske inte röra dom...? Fäår ringa mammsen tror jag... hehe..

Nu ska jag låna dammsugare o dammsuga heeeeela lägenheten :P Tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0