Dagsovaren

Igår efter många om o men så drog jag till Thias.
Tog bussen för jag e så mörkrädd och del för jag inte hade orkat gå ^^
Så de blev lite mys o film och inte mkt sömn...
Dels för att jag va nära på o ramla ur sängen typ 3 ggr..
FY PÅ THIAS!! Inte putta Tess ur sängen haha..

Vakna vid typ 11 av hans jävla alarm. Då va de bara att vakna o klä på sig.
Hem o duscha o dricka kaffe, kolla på BB och sen äta.
Efter maten blev de film sen som vanligt somnade jag.
Helt galet, jag va lite mer trött än va jag kände mig.
Så vakna typ runt 20 och då fick de bli mer mat o nu kollar ja på BB-Live :)

Är rätt seg så jag ser fram emot att få sova sen ^^
Ser mindre fram emot att sova ensam :(

Imon kommer nog Tess på lite kaffe o massa massa snack :)
Innan de ska jag bara betala räkningar. Så blir nog en soft dag.
Hoppas på att vakna pigg o glad bara.. Men de tror jag att jag gör.

Nu blir de tv en stund till sen natti natti!

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0