.... DAAAMP!!

Usch är helt dampig då jag inte har ngt o göra.
Vet iofs inte ens vad jag vill göra så de e la första nöten jag ska knäcka hehe.
Vill men samtidigt inte känlor har fyllt mig.
Skulle va skönt o typ dra till A6an eller ngt o lulla runt lite men känner ändå inte för de.
Eller ja de jag inte känner för är att åka buss :P

Så får se vad som händer idag. Är lite seg idag faktiskt men tror de beror på att jag inte har ngt o göra eller ngn att umgås med. Hoppas denna dagen blir hyffsat bra iaf. Försökt få tag i kära mor i typ 2 dagar nu utan att lyckas så bra. Men men. Bara o fortsätta...

Nu ska jag la bara chilla o hoppas att ngn kul människa hör av sig. 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0