BRUUUUM!

Ny dammsugare suger av golven som fan!
200 men fan så bra den va. hihi
Blev lite mer köpt, typ ny stekpanna ÄNTLIGEN!!!
En plastmatta till köket o en kattigloo ^^
Även lite småprylar o annat skoj.

Så kom iaf iväg en sväng... Nu sitter jag o hoppas att Lisa ringer o säger att vi ska äta.
Har nämligen inte ätit idag så e sjukt hungrig just nu. Blir knas som fan om hon inte ringer då jag knappt har ngt hemma.
Men de e ju bara o göra de bästa man kan liksom.
Hoppas iaf att hon ringer snart. Magen kurrar för fullt hehe.. 

Imon ser de ut som att de bli A6 sen dricka lite me Tezz, dock nu e jag inte pepp alls på de.
Men vi får se hur man känner sig imon. Tror de e för hungern just nu..
NUUU ringde Flisen så hon hämtar mig strax o då ska vi åka o äta.. nomnom ^^ 
Får se om de blir donken eller om vi hittar ngt ännu kuligare ställe hihi..

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0