-.-

Uuuh känner mig skum idag.
Seg som fan, o mått illa till o från, men nu har jag ätit så hoppas de går över nu.
Vakna tidigt idag, av att Lisa låste dörren :P
Så valde att gå upp då. Färgade håret igen o nu blev de den färgen jag önskade :D:D:D

Lisa kom hem typ lika fort som hon åkte känns de som.
Så vi bestämde att vi skulle åka o kolla hennes kartonger o se vad som finns så man inte köper saker man redan har.
Sen hjälpte jag henne o snygga till i rummet då de ska vara visning på lägenheten imon.
Sen la vi oss i soffan o kollade på 112 poliser.

Nu har vi rätt nyligen kommit hem o jag städade så gott de går när man inte har dammsugare och Lisa diskade o lagade mat.
Nu sitter man här o är massa mätt i magen och snart ska man nog få i sig lite kaffe med.

Annars idag blir de nog lugnt. Inte hört ngt från Tezz så vetifan om hon kommer. Vi får se hur de blir med de. 
Funderar på att lägga mig o vila ett tag faktiskt. Helt off idag. 

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0