Vill... men vågar jag?

Idag är en såndär tråkig, grå och regnig dag.
Känner att jag vill hitta på ngt men vad?
Men blir la o sitta hemma som vanligt...
Känns så drygt och enformigt. Jag kan detta nu, jag vet hur de e o gå hemma heeeela dagarna och inte träffa en enda jävla människa.

Men hur ska jag ta mig ur detta. Är det bara o gå på en buss o åka?
Känns vissa dagar som om att de e de jag vill göra. Men vad håller mig egentligen tillbaka?
Är nog mest rädd att jag typ kommer in till stan men kommer inte hem igen.
Frågan är ju bara om man ska chansa, finns la alltid ngn som kan köra hem en om man inte fixar de...
För om jag fixar de så kommer jag nog må mkt bättre. Kommer kunna ha ngt att kalla ett liv.
Jag vill, jag vill, jag vill...


Kommentarer
Postat av: Mia

Prova! du har inget att förlora!

Jag tror att du kommer klara de!

2010-09-21 @ 11:42:29
URL: http://nightwish86.blogspot.com/
Postat av: Ida

Planera in det så du vet att någon kan hämta dig bara.

Jag vet att du klarar det gumman <3<3

2010-09-25 @ 15:12:23
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0