Vakna tidigt...

Usch vakna redan 8.30 idag. Ingen anledning o vakna så tidigt ju.
Men men satte igång o klabba med hårfärgen så jag har de ur världen.
Så snart ska de tvättas ur iaf. Sen blir de dusch o chill en stund.

Ska på kalas senare idag så ska ju för första gången fixa håret så nya frisyren blir fin.
Är så nervös inför detta jäkla kalaset. Så nervös att jag har typ magknip.
Hoppas de kommer gå bra, flera år sen ja träffade vissa så hoppas detta blir ett möte av saknad o glädje.
Håll tummarna!

Igårkväll va jag på maxi o handla lite med Skonki. Kom självklart hem med mer än vad som va bestämt.
Men de va bara saker jag faktiskt behövde så då gör de ju inte ngt.
Köpte multivitaminer till katterna. Stora jäkla piller, men mina 2 pojkar smaskar glatt i sig dem.
Hoppas Tex päls blir lite mer bättre nu. Annars e de ju bara o leta vidare efter vitaminerna jag/vi haft innan.

Annars händer de la inte mkt.. Som sagt kalaset som är nr 1 denna helgen sen får vi se. Dansfeber ikväll iaf.

Nu blir de kaffe o cigg sen in i duschen :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0