Urladdat batteri...

Ja det är så jag känner mig. Har haft några riktiga skitdagar och tabbat mig. Men men vad är de man säger..?
" En gång är ingen gång "..?
Men känner ändå att jag inte har ro i kroppen att sitta o blogga så aktivit.
Inte så mkt som hänt ändå. Sitter mest som ett kolli o bara glor.
Ida har haft sin "kille" här en natt.. Dock va de inte den bästa dagen o komma hit på men men..
Kunde ju sagt att ja inte ville ha hit ngn men hade redan sagt okej o då får de vara okej även om de inte är de..

Får panik känslor hela tiden och kan inte andas. SKITJOBBIGT!
Antingen ligger jag ner och orkar knappt röra mig men kan inte somna eller så sitter jag och är hyperstressad för ingenting.. FUCKING skit liv man har.
Rätt fattigt på vänner oxå. Blir bara less på ALLA hela tiden. Känns som mina ord inte är ngt värda.
Säger jag att NU ger jag upp, då får man till svar att ne de gör du inte alls de.
Hahaha... vänskapen e allt bra underbar haha..

Ne har lagat lite mat ska tvätta sen i vanlig ordning eftersom det är torsdag.
Har inget mer att tillägga nu tror jag. Skriver när jag känner för de.

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommer ALLTID vara din vän.. även om du en dag inte ens vill ;) Du kommer ALDRIG bli av med mig. Mohahahaha ;) <3<3

Och du.. du FÅR inte ge upp :O

2010-09-06 @ 23:51:26
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0