Ur fokus...

Jag är inte riktigt på banan idag asså.
Gick upp kl 7.30 för att jag skulle möta syrran utanför strax efter 8 för vi skulle ut o gå.
Blev 2 varv runt kohagen :) och MASSA tjat som vanligt.
Skulle ta kort på en kossa men tänkte att jag krånglar med de precis innan vi skulle åka men när vi kom dit där kossorna va första varvet så va dom inte kvar, dom jävlarna hehe.
Så blev att åka hem o äta. Har inte gjort ngt annat idag känns de som. Först frukost, mellis och sen middag.
Snart dax att äta igen ju.
Syrran o barnen va här en sväng oxå.
Och ska lägga mig i ett bad strax sen ska ja knata bort till syrran o kolla på Idol sen The Back Up Plan.
Och syrran har tagit ledigt imon så blir nog o gå 2 varv runt kohagen då o ska ja försöka ta kort på kossorna :P
Dom o fulsöta o jävla coola. Jag ska nog bli en kossa i mitt nästa liv. :P

Ne lite soppa o ett knäcke sen in i badet och efter de bort till syrran dårå ^^

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

fan va duktiga ni är :D:D

Kossor är äckliga :P

Finns det ingen kalv ? :O

2010-09-20 @ 18:41:16
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0