Uppdrag rädda pippin ^^

Kom hem inatt runt 3 tiden. Så de va bara raka vägen till sängen o vaknade kl 12.
Suttit lite vid datorn men sen fick de bli en film, The Messenger.
Skulle springa ner till kiosken o ser att en liten fågel helt livrädd och förvirrad försöker ta sig ut genom den stängda rutan i trapphuset. Samtidigt kommer grannen ut o säger att vi måste få ut den. Så gick ner o öppnade fönstret, men då flög pippin upp o satte sig utanför min dörr o vägrade flytta på sig.

Så in o hämta en handduk o lyfta lilla (äckliga) pippin till fönstet. Men då ville den inte släppa taget om handduken. Men med lite tålamod som jag egentligen inte har idag så hoppade den ner o satte sig på tegelväggen. De va la typ en såndär talgoxe eller ngt.

Så även om jag HATAR fåglar o tycker dom är sjukt äckliga (kan va fina o titta på men då ska dom ju ha coola färger o grejer) Så hjälpte jag pippin.

Så nu har jag iaf precis kollat klart på filmen.
Men behöver lite filmtips så hjälp mig nu ;)


Ska slöa vidare nu.  Dricka pepis o glo på tv, Sandor /slash Ida, går typ på tv snart tror ja. :P

<3


Soffpotatis idag med andra ord ;)

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Tack för kommentaren i min blogg! Ja, min hund är verkligen hur söt som helst, min lilla charmknutte! ;) Haha.

Oftast när man läser en annan blogg så är det för att man kan relatera till den, så är det iaf för mig. Ska nu försöka läsa igenom din blogg lite. :)

2010-09-11 @ 20:05:12
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Ida

Fan va gölligt av dig att rädda äckel fåglen ;P

2010-09-11 @ 22:04:42
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Zeroc

Kolla in www.filmkritikerna.se där kan du få en massa filmtips

2010-09-12 @ 22:21:58
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0