Tvättdagen är här... :(

Ja, idag är det dax att tvätt igen och de märks i garderoben. Alla favvokläder ligger i tvättpåsen.
Det är redan bara 3 timmar kvar.. Usch får ju ångest, hatar o tvätta för de blir sånt jäkla spring och mindre lockande blir de när man bor på tredje våningen.

Skulle behöva panta lite med hehe.. fattigt i plånboken och i kylen. Får pengar på fredag men tills dess klarar jag mig inte på de lilla som finns. Saknar att äta frukost ju. Har börjat bli sugen på sånna saker jag vanligtvis inte är sugen på. Typ yoghurt o Müsli. Så de ska jag köpa när jag väl kommer iväg med panten hehe. O frukt va gott... Så de ska fixas. Kan ju inte leva på bara middagar ju.

Sitter o lyssnar sönder nårra låtar jag är helt såld i. Daisy - Everytime, Blue Affair and Sasha Dith feat. Darlpit - Ya Odna, Ferró - Bailamos och Geo Da Silva - i´ll Do You Like A Truck :):)

Rycker lagom i danstarmen hehe. Kanske blir lite party när man fyller år. De e ju rätt snart bara nårra veckor kvar.
Börjar bli gammal hehe.

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är skönt NÄR man väl har tvättat :)

2010-09-14 @ 21:28:03
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0