*suck*

Ännu en dag med massa tankar..
Känner mig matt i kroppen och tror jag har lite ont i halsen..
De gör iaf ont lite från o till...
Orkar inte bli sjuk :(

Har iaf städat idag. Känns skönt o ha de gjort.
Bara tvätten som ska göras 16-20...
Men de e inte så mkt tror jag.

Suttit o snackat med en RIKTIG idiot på msn nyss..
Blev kallad kall och otrevlig bara för jag svarade kort på en fråga.
Men de värsta kom NU.

Citerar den personen som är 30+ men beter sig som 2.
"Vilket billigt luder du e fyfan hoppas du blir våldtagen !!"

Haha männsika de skulle la om man träffa han isf.
Finns gott om idioter. Denna människan är bara tragisk.
Kan inte driva ett samtal utan att man typ somnar.
Detta va nog 3e gången han skrev till mig. Men men.. han får tycka de, men jag har verkligen inte lagt ut mig som ngt luder eller ngt. Men bara så ni vet. Svarar ni ngn kort och lägger ner samtalet så blir man ett luder. haha..

Ska försöka peta i mig lite mat nu..
Ciao!
<3

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA, helt seriöst.. synd om människan som inte kan ta att alla inte kan prata precis när han vill :P

Är det någon som är luder så är det nog han :)

2010-09-20 @ 18:42:34
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0