Småleende...

Fan vilken morgon. Började med att bråka om vem som ska ligga vart i sängen.
Alltså Jag o Spencer kommer inte redit överens alltid. Han ska ligga PÅ mig sen ska kan vrida mig o då åker han ner brevid mig o hamnar i vägen eftersom jag inte vridit mig klart ännu. Haha. Så får försöka putta bort han eller lyfta honom med fötterna till rätt plats. Ja de va min morrongympa de ;)

Sen satte jag mig vid datorn för att vakna till liv och då skrev en saknad liten människa till mig på msn.
Blev sååå glad att han skrev, de va typ tusen år sen vi snackade känns de som. Även om vi snackade allmänt så blev jag glad och satt för mig själv o smålog. Och i vanlig ordning så skrev han snälla små söta o charmiga saker. Hoppas verkligen inte att de tar lika lång tid innan vi snackar igen. Verkligen saknat dig, du vet gott o väl vem du e :)

Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Dax o slänga på sig kläderna och laga till lite mat tror jag.
Ska ju vara barnvakt 15-21 så man måste ju ha energi då ju. Även om en av dom e sjuk så kan jag lova att ligga i sängen o verkligen va sjuk o ynklig inte är ett altenativ. Hahaha Känner igen dedär. När man e febrig o helt förstörd, vrf ligga i sängen till ingen nytta? Man kan ju göra så mkt annat kul än o ligga o vara sjuk ju. HAHA.

Ne dax o göra lite nytta. Have a Nice Day! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0