Regn, regn och åter regn....

Usch deprimerande jävla höstväder e de ute.
De e kallt, regnigt o ja, allmänt gått.
Känner hur man påverkas av de.
Och jag som verkligen skulle behöva gå bort till konsum. :(
Jag går fan inte ut o går dit i detta skitvädret, även om de skulle vara skönt o komma ut lite.
Därför ska man ha hund för då måste man ut vare sig man vill eller inte o då kan man lika väl slå 2 flugor i en smäll.
Men tyvärr så e jag sån att kan jag slippa så är de bra.. hehe...

Så vad blir konsekvensen av detta? Jag får gå o ha ont i magen o vara hungrig tills jag orkar ställa mig o laga middag. Men de e ju ett eget val så. Får bli ett äpple sen när tandkrämssmaken e borta iaf.

Finns inga direkta planer för dagen. Får mamms tillbaka bilen kanske vi åker o handlar men annars så ser de rätt dött ut..




Helt grym röst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0