Plusen slår allt hårdare...

Vet inte va som hände, hur de blev såhär.
Va iväg o handlade med mamma. Hemma igen så va de att chilla framför tv o film.
Sen va de som att någon tryckte på den där knappen de borde vara touchförbud på.
Känner hur pulsen bara slår hårdare o hårdare. Andningen börjar bli tryckande.
Skakar i hela kroppen och de nästan krampar.
Får inte fatt på tankarna dom surrar runt värre än en orkan i huvudet.
Ena sekunden fryser jag som om jag stod naken ute i en snöhög i 20- och andra sekunden svettas jag som  jag vet inte vad.

De hemska är att ett bad alltid brukar hjälpa, men nu gjorde det de nästan värre.
Kan inte må såhär mer, vill inte förlora en gång till. Vill inte förlora de jag lyckades vinna tillbaka.

Vrf känns allt så ensamt :( ?

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kommer inte förlora gumman.

Du är starkare än så <3<3

2010-09-20 @ 18:37:57
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0