Pappas födelsedag <3

Japps då va de pappas födelsedag.
Känns inte så jobbigt ännu. Tror jag lyckades arbete ner tankar osv igår med lite hjälp av Yoga och meditation.
Men klart saknaden finns ju där.
Känns lustigt att inte kunna fira honom. Men hade gärna velat. Tårta kaffe o cigg just i hans ära.
Verkar än så länge som att man blir ensam idag. De känner jag att de e lite jobbigt faktiskt.
Men får la försöka göra de bästa utav de. Kanske baka lite, de brukar få mig på andra tankar en stund.
Sen får de nog bli lite Yoga o meditation ikväll igen, för kvällarna är ju som jobbigast.

Några raden till min pappa:

Pappa, jag saknar dig men de vet du redan för jag säger de varje dag.
Jag älskar dig även att du gjorde som du gjorde.
Önskar varje dag att du fortfarande ska vara vid liv. Faktiskt så hoppas jag att du ångrar de du gjorde.
Du missar så mkt. Jag har så mkt jag skulle behöva ditt stöd till. Önskar att du skulle komma hit och dricka kaffe med mig och sitta på balkongen o röka o prata massa.
Jag undrar fortfarande hur jag skulle vara som människa idag om du fortfarande fanns här hos mig.
Tänk va mkt skit jag skulle slippa genomgå om du va här.
Men iaf, Pappa jag älskar dig och saknar dig så grymt mkt. Och grattis på födelsedagen älskade pappa.
Hur mkt fyller du idag? 25 år va de va? ;) Du skulle iaf säga att du fyller 25 idag men jag vet att du skulle blir 47 år. Jag o Toni saknar dig iaf varje dag. Hoppas du är stolt över oss även om vi gör dumma o tokiga saker ibland.

Ä L S K A R  D I G ! !


Toni och Pappa för många år sen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du har skrivit.

Tänkte på gammla tider när vi var tonåringar, din pappa var ju med i samma gäng som jag.

Vi hade alltid roligt.

Han var alltid glad o full av jäkelskap, som jag gärna hängde på, hahaha



KRAMIZZ Jeanette

2010-09-27 @ 13:09:09
Postat av: Mia

Jätte vackert skrivet gumman!!!! Många kramar till dig, finns här om de e något!!



Älskar dig!!!



Puss o kram!!!!

2010-09-27 @ 21:38:46
URL: http://nightwish86.blogspot.com/
Postat av: Ida

Fint skrivit

2010-10-07 @ 20:18:11
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0