Orkar bara inte!!

Kan inte sova. Va skittrött innan men de vände rätt snabbt när katterna har bråkat konstant i typ 2 timmar. Eller ah, Texas triggar igång Spencer. Skriker på dem, sliter tag i dem o skäller men ingenting verkar funka. :(
Trodde allt skulle bli lugnare när Texas kastrerats med de va lögn.  :(

Han e lika cp fortfarande. Han har fått chans på chans sååå många ggr. Antingen är de så att jag helt enkelt inte har tålamod nog att stå ut med honom, eller så passar vi bara inte ihop eller så mår han väldigt dåligt.
Kan inte ge han mer chanser nu, han måste flytta eller avlivas. Det är sanningen, Står bara inte ut med en katt som får mig att må dåligt. De e typ bara på kvällar o nätter som han ska hålla på, den tiden på dygnet jag är som mest skör. Då jag behöver sova o får vila o fly från de som är så jobbigt på dagarna. Han tar detta mer och mer ifrån mig.
Ska inte svartmåla Texas helt o hållet han e underbar ibland oxå och Spencer e inte en ängel alltid heller.

Måste sätta mig själv först, vill inte att någon eller något annat ska driva på mitt mående ännu mer till de sämre, det gör jag redan så bra själv. Så hur gör ja?

Ska ta en sömnmedicin även om jag inte ska de idag för nu orkar ja inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0