Okej nu kör vi... Naae orkar inte...

Asså snacka om att vara lat. Borde städa, borde laga mat, borde hämta ut mina mediciner. Men jag ORKAR inte.
Tar verkligen emot. Hur jobbigt är de egentligen. Medicinerna e la iofs prio 1. Om de nu finns uttag kvar. Shiet KNAS de måste jag fan kolla. Men inte nu.. hehe.. snaaaart ska jag de :P

Va lite barnvakt igår igen för syrran skulle på föräldra möte. KANSKE blir barnvakt imon med om syrran skulle ut. Får se hur de blir.. alltid kul o ha ngt o göra ju. Speciellt nu när jag behöver de. Imon blir de ut o gå i skogen med syrran iaf kl 8 typ på morronen, hejja :) Och ja jag SKA komma ur sängen innan 8. hehe...

Nu ska jag leta efter receptet o sen KANSKE dra till apoteket då. :P
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0