Lite gnällitfortfarande... men samtidigt inte?

Idag fick jag lite sovmorron, väldigt skönt måste jag säga.
Vaknade runt 10 tiden istället för 8.30-9.00.
Är rätt pigg idag, och som vanligt sugen på att hitta på ngt. Men får la bli o sitta hemma :'(
Detta börjar verkligen störa mig. Men va gör man?

Har fortfarande fruktansvärt ont i låret där de nu är ett fint avlångt blåmärke och armen e fortfarande öm och handleden.. ja den e som den e. Får la bli bandage nårra dagar igen o se om de ger sig.
Hatar dock o ha bandage speciellt över handen. Blir krångligt när man ska tvätta händerna men har mina knep hihi.

Får helt enkelt se vad som sker idag :) Hoppas ngt kul händer iaf!
Och så vill jag säga JätteTack till Jocke för din fina kommentar i förra inlägget.
Man behöver få höra att någon tror på en osv. Så tack söta du!

Ciao!
<3

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2010-09-26 @ 01:17:19
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0