Irriterad men över vad?

Har kännt mig sjuuuukt irriterad sååå länge nu. Vet inte varför riktigt.
Känner mig så jävla lost i huvvet så de finns inte. Att bara vara barnvakt var en utmaning även om ungarna va helt underbara idag så kände jag att jag snabbt kunde tända till o bli vansinnig. Tur som de va så gick de inte så långt.
Nu är denna dagen avklarade iaf och Ida har hämtat sina saker, lämnat nyckeln och lite överlevnadspengar.
Ska la tänka på sängen nu tror ja. Iaf ta mina mediciner så jag blir lite dåsig. Lättare o somna då.

Aja natti!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman, Vi får fan hoppas att det går över snart =( <3<3 Älskar diiig

2010-09-09 @ 00:51:29
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0