Goddag Yxskaft!

Asså kan inte bli annat än trött asså. Fanns inga uttag på mitt recept o mina altenativ är ringa psyk imon o beställa så kommer de nästa vecka eller åka till psykakuten o sitta där nårra timmar.
Men grejen e den att jag ORKAR inte sitta där. Och hur ska jag ta mig dit liksom?... Usch får panik o blir bara mer trött på mig själv. De ska ju vara jag till o lyckas med sånt. Jag som brukar ha full koll på mina mediciner osv men INTE denna gången.

Aja.. Stekt säkert 80-100 PANGkakor idag i brist på annat. Och så kom mamms på besök så fick panikstäda lite oxå hehe..
Satt o fikade o snackade massa. Hon berättade om sin semester i turiket osv.
Fick en limpa cigg av henne med :):):):) Så nu röker man gratis ett tag hehe.
Väntar på att Alex ska komma o hämta cigg sen ska jag lägga mig i ett bad, o efter de kolla klart på filmen ja börja se igårkväll o sen se om de e ngt kul på tv. Ingen idé o försöka göra ngt annat för de går la åt helvete då så yr jag e.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0