Film, tråkiga nyheter och BUMBI

Varit en seg dag, fram tills jag dro bort till syrran.
Snackat massa o gosade med lilla Sid.
Kollade på I Love You phillip Morris, och hade allmänt trevligt.
Vi snackade om att börja å ut o gå osv. Hoppas verkligen att de blir så nu.
Va snack om gym o simning med men de får vi se hur de blir med de. *Hehe*

Har snackat med lilla Ida med och fått veta att hon ska flytta hem till sin mamma.
Av vilka orsaker tänker jag inte dela med mig av, men det är för det bästa :)
Kommer ju fortfarande kunna leka så.
Tråkigt som fan att de blitt så men hur som hellst så hade hon ju flyttat till slut.
Hon flyttar iaf inte pga MIG som tur e, hoppas jag...?

Så nu ska jag ta mina mediciner och dricka min Äppelcidervinäger sen blir de nog sängen och nårra avsnitt av Bumbibjörnarna <3

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0