Ett steg i rätt riktning...

Usch vilken seg dag asså.. Känns nästan som att tiden står stilla...
Är sjukt trött idag oxå. Men försöker iaf hålla mig vaken, men överväger att lägga mig o glo på en film iaf.
Har ring VC idag, men de ringer mig runt 15.35 och då ska jag se om de har en kurator eller liknande som jag kan få träffa. Ett steg åt rätt håll iaf. Håller tumamrna för att de ska ha de och att de finns en tid inom snar framtid.

Fick sms av syrran nyss, Sasha e sjuk o imon 15-21 behövs de en Tess som är lite barnvakt.
Sa självklart ja eftersom jag känner att jag behöver komma hemifrån. Så de ska bli kul. Antagligen massa film o mys så de tackar man ju inte nej till.

Dricker äcklig Äppelcidervinäger + vatten 3 ggr om dag. Hejja de e skitäckligt men min mage verkar ju gilla de.
Testa de nårra veckor så får vi se om de ger ngt resultat under längre tid. Aja.. lägger upp 2 störda klipp iaf så ska ja chilla vidare ;)



Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du ringde dit ju :D:D



HAHA sjuka jävla klipp :P

2010-09-07 @ 00:00:07
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Asasa

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 09:58:10
URL: http://asasa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0