...

Igår fick jag ett litet bryt. Satt o grät som jag vet inte vad, ringde mamma o bestämde att hon skulle komma ut.
Så la mig i soffan o bara väntade medan katterna turades om o gosa med mig (UTAN o bråka).
Väntade kanske 30 min sen kom hon, och hade med sig mat från burger king :)
Är inte så glad i deras mat men OJOJOJ va gott de va. Mådde ju dåligt o allt onyttigt är gott då.
Satt o pratade massa, och kände hur jag lugnade ner mig mer o mer.

Mamma berättade massa kul saker så man kunde inte annat än skratta. Va skulle jag göra utan dig älskade mamma?
Så strax efter 20 åkte hon hem så hon skulle orka jobba idag. Men fick nårra atarax och kollade lite tider för kalas innan hon åkte.

Fan fyller ju år snart. 6 oktober kl 13.55 blir jag 22 heeela år ^^
Men sitter o funderar..  Ska ha kalas för familjen den 3/10 ser de ut som o fest den 2/10 hehe kan bli intressant.. ^^
Men men inget är helt bestämt ännu.. Men de e klart de kan gå ihop.

Idag kommer Ida, eller iaf de e sagt så men man vet ju aldrig med henne hehe.
Men OM hon kommer vilket jag hoppas på så blir de äppelkaka o massa tjat :)
Nu ska jag dricka vidare på mitt kaffe o kolla på tv. :)

Ha en bra dag alla sötisar!

Ciao
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0