En enda smet...

Usch inte på humör alls idag. Gjorde ett försök o baka lite.
Lycka till, den första plåten va en enda katastrof. Smeten rymde ur formarna o la sig på plåten istället.
*SUCK*
Men den andra plåten verkade bli bra iaf.. men de lär jag ju märka rätt snart.

Ska försöka städa idag så jag har de gjort, kanske bara behövs dammsugas lite till helgen isf.
Men känner då fan inte för o städa. Men MÅSTE göras. O sen ska ja tvätta kl 16...
Ska iaf börja städa lite, sen om jag städar allt idag e ju en annan sak.

Hade en lite fight med Texas innan. Klippte klorna o borstade honom.
FY FAAAN han behövde borstas. Tömde borsten 4-5 ggr på 10 min.
Han va självklart asförbannad på mig o skrek, bet o klöste hej vilt.
Men va fan honom borstar jag en gång i månaden o då gör jag de ordentligen.
O med Spencer varje/varannan vecka.
De e såå stor skilland på dom två, verkligen natt o dag.
Kommer la inte se röken av Texas först ikväll kanske. Min lilla tjurskalliga mespropp <3
Ska ta o borsta Spencer nu och klippa klorna på honom oxå så e båda fina sen.

Ciao!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0