Ehm.. VA?!

Rätt nyvaken för stunden. Sitter med mitt kaffe o försöker piggna till :)
Drömmer väldigt mkt just nu, vilket för att ja e smått förvirrad hehe.

Natten till igår drömde jag att jag o syrran skulle gå tilpspromenad uppe på NiK.
Och där man skulle köpa sina brickor stog Gunde Svan o delade ut den.
Jenny pratade på med honom som om han alltid stått där medan jag skruvade på mig.
Fick vantar och plastpåsar att sätta över skorna för de va blött i skogen haha.
När vi väl kommit en bit på rundan så va Sasha o Liam med oxå.
Och vi gick förbi massa djur som va målade med blommor, hjärnan och massa annat i pastellfärger.
Hur konstig kan en dröm egentligen bli?

Inatt minns jag inte va ja drömde men de jag sa till mig själv när jag vaknade va: -"Ehm.. VA?!!"
Så någon lustigt va de nog hehe. Ibland minns man drömmar så tydligt o andra gånger minns man bara precis när man vaknar sen försvinner den helt.

Idag ska jag iaf försöka städa lite.. Även om de tar emot hehe.
Men får jag de gjort kan jag ju baka de sista så kan ja bara ta de lugnt efter de.
Se om man kan komma iväg till glasbanken oxå, annars blir de inget party ju ^^



Ciao!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0