Borde men vill inte...

Fy fan jag har inte ngn motivation till o baka. Men jag borde göra de ändå...
Men de får bli senare. Eller på lördag hehe..
Idag ska jag till A6 me Thias. Måste ju till systemet, de e ju fest imon.
Borde oxå köpa ny bh, även om de e bland de tråkigaste man kan göra.
För va de skitkul o köpa bhar man hade hur många som hellst i olika färger o mönster.
Men nu är de då större problem eftersom de knappt finns snygga bhar i min storlek.
De finns ju, men bara i hel svart eller helvit. Men denna gången får de bli en helsvart isf.
Men fortfarande inge kul o köpa.

Jag fattar inte varför jag inte är på topp, blir snart dum i huvvet av att bara gå runt o må dåligt eller vara helt nollställd. Idag är jag helt nollställt. Vet inte om de e för att ja fortfarande e trött eller om de e ngt annat.
Men hoppas man e på topp imon när de e party.
Har fortfarande lite saker som ska fixas innan festen imon men de löser sig oftast fort.
E lagom shoppingsugen men måste försöka ta kontroll över de suget, e ju inte miljonär.

Annars finns de inte så mkt o säga. Har iaf kommit på att Texas blir så stressad av att bli borstad så han får utslag.
Någon som vet hur man kan borsta en katt utan att stackarn stressas sönder?
Vill ju att han ska vara fin i pälsen o han blir lätt lite "tuffsig", och borstar han så sällan jag kan, men minst en gång i veckan..

Aja kanske ska klä på mig o försöka piggna t lite innan de e dax o åka.
Ciao!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0