Även jag kan ha tur ibland!

Kan ju börja med o säga att har haft en helvetes natt tack vare lilla Spencer som ska ligga, sitta, stå och leka PÅ mig när jag sover. Han har väckt mig mellan 5-7 ggr så de va inget svårt o komma ur sängen kl 7.15 när mobilen börja pipa, för jag va ju redan vaken i stort sätt.

Så va de bara o klä på sig lite kläder o gå ut o vänta på syrran. Gick 2 varv runt "kohagen" gick fort satan eftersom vi snackade hela vägen. Sååå skönt även om de duggade lite i början.
Sen va de bara hem o andas nårra minuter sen ta cykelhelvetet bort till "centrum".
Va bara TVUNGEN o kolla så receptet verkligen va slut. Och vilken tur att jag gjorde de för jag hade 2 uttag kvar.
Sen in på konsum o köpa ngt o äta till middag.

Är lagom seg i kroppen nu kan jag säga men ska snart ta en dusch o sen lägga mig o kolla på en film tror jag.
Måste få vila iaf eftersom de e inte blev så många timmars sömn inatt.
Ska ju orka vara barnvakt ikväll med ju. Så Idag händer de grejer. ^^

Uppdaterar mer senare kanske :)

<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va bra att du fick medicin iallafall nu då :D:D:D <3<3<3

2010-09-10 @ 18:35:37
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0