Är den inte de ena, så är det de andra...

Jaha då har snart hela lördagen gått oxå..  Kände mig ovanligt trött i kroppen i morse och de har nu fått sin förklaring.. Som sagt så skulle jag till min bror idag och jag kom iväg. Tog bara bussen till slätten sen gick jag sista biten. Dock så blåste antagligen busschaffisen mig en aning, för jag betalade 28 kr för en ungdomsbiljett till slätten de e la typ 4-5 hållplatser men men.. Dålig stil som fan att dom inte kan hålla koll på priserna och vara ärliga ens en gång..
Men i vilket fall så gick jag därifrån till huluäng, och Tomsan mötte mig på halva vägen. Och jag kom faktiskt till huluäng snabbare än bussen.
Satt o kolla på lite Rena Rama Rolf sen vidare ner till ica för att möta Krause. Köpte lite gotte (dom betalade).
Sen hem igen och åt, fikade o gruffsade i oss lite chips och massa läsk.
Kände mer och mer hur hängig jag blev och till slut fick jag be syrran hämta mig o köra hem mig. Så hon kom vid 19.30.
Så nu är jag hemma o kollar på Dansfeber, som e typ slut nu.
Blir lugnt ikväll.. Funderar på ett bad sen en film men vi får se vad som sker.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0