Aj.. ajj... AAAJ FÖR HELVETE

Japps dagens rubrik är de orden som jag lever efter sen igårkväll..
Efter jag badat så skulle jag ut o hämta kläder i hallen. Kom inte riktigt så lång jag skulle innan fötterna försvann på mig. Rakt ner på tröskeln. Vet inte hur jag landade men jag slog mig rätt bra..
Svullen o öm på vänster underarm och värsta märket på sidan av låret.

Vaknat nårra hundra ggr inatt för att jag råkat ligga på sidan och de blivit tryck på låret, lika så med armen.
Kan ju säga att man känner sig rätt misshandlad.. *suck*
Kan inte sitta riktigt bra för de gör ont osv.
Tess i ett nötskal helt enkelt. Vem behöver självskadebeteende när man e klumpigare än klumpigast? *HAHA*

Ida kom igår som vi bestämt. Massa kul, kollade på Jeff Dunham film, åt äppelkaka och snackade.
Underbart o umgås med dig gumman :) <3

Annars idag lär de inte hända så mkt tror ja. Ska ta tag i mitt berg med disk i köket sen iaf hade jag tänkt.
Och ringa lilla måmå för o säga att de ska vara kalas med. :)
Men NU blir de kaffe o cigg ^^

Ha en bra dag

Ciao!
<3

Kommentarer
Postat av: Johan V

Stackare =/ ska ha komma och blåsa (A) ? Kram

2010-09-23 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0