Väntar...

Sitter o väntar på att Top Model ska börja, en hel timme kvar.
Vet inte vad de e med mig o de programmet. Sett ALLA sesonger och vissa flera gånger om.
Men de e ju Tyra, Jay Manuel och Miss J Alexander som gör mkt att man vill kolla.

Tyra är ju bara så stark kvinna. Vacker o intelligent.
I Tyra Banks Show så pratar hon hela tiden om att alla är vackra hur man än ser ut.
Ja i mina ögon är hon en stark förebild.


Jay Manuel är ju bara allmänt läcker. Grr
Och Miss J Alexander är ju bara sååå klockren.


(hittade dessa fina bilder på google bland massa andra)

Nu längtar jag bara efter o få se mitt program :)
Finns en tjej i denna sesongen som e tvärcool. Dock har hon konstigt namn som jag inte kommer ihåg men om ni kollar så e de hon som är helrakad på skallen :)

Ciao
<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyra är sååå jävla cool så det inte finns <3<3

2010-10-11 @ 23:17:42
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0